[Linux] openoffice a4 biçemi

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Tue 14 Jun 2005 - 13:55:29 EEST

Merhabalar,

Daha önce de bir kaç defa yazmıştım. Openoffice 1.1.3 te writer ı
açtığımda sayfa a4 olarak değil de kücücük bir şekilde çıkıyordu.
Nihayet karıştırırken sorunu buldum. Biçim-Sayfa dan Sayfa biçemi
kullanıcı şeklinde ayarlıymış ve dolayısıyla sayfa genişliği ve
yüksekliği de küçük değerler verilmiş. Bunun nasıl olduğunu bilmemekle
birlikte buradan sayfa biçimi ni a4 olarak ayarlıyorum. Normale
dönüyor. Ancak writer programını kapatıp yeniden açtığımda yine eskisi
gibi sayfa eski haline geliyor, yani a4 olarak her seferinde ayarlamam
gerekiyor. Bunun önüne nasıl geçerim?
Teşekkürler.