[Linux] bağlama hatası

From: Ali Tevfik KURT (a_t_kurt@yahoo.com)
Date: Mon 13 Jun 2005 - 08:41:50 EEST

merhabalar...
bilgisayarımda win xp ve fedora core 3 yüklü.fedora
core 3 te kde masaüstünde cd/dvd rom isimli bir simge
var.kullandığım optik okuyucu asus cd-rw.bir cd yi
açarken bu simgenin üzerine çift tıklıyorum.bi hata
mesajı alıyorum.bağlama hatası.başlangıç simgesinden
açıyor ve cd içeriğine ulaşabiliyorum.ama cd ile işim
bittiği zaman sürücüden cd yi çıkartamıyorum.aygıt
üzerindeki eject düğmesine basıyorum cd yi
vermiyor.uzun uğraşlar sonucu cd yi
çıkarabiliyorum.aygıtın bağlı olduğu yer
/media/cdrecord.aygıt win xp de problmsiz okuyor ve
yazıyor.ne yapılabilir.
bir de mp3 ses doyalarını açamadım.winamp a benzer bir
program var mı.
not:linux a yeni başlayanlardanım.
teşekkürler.
iyi günler.