[Linux] downloader X ile yarım kalan dosyanın indirilmesi

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Thu 09 Jun 2005 - 14:45:04 EEST

Arkadaşlar,

Debian sarge üzerinde firefox ta flasgot eklentisiyle kullandığım
Downloader X indirme programıyla Debian sarge nin dvd sini
indiriyordum.%33 e kadar gelmişti ki bilgisayarımı resetlemem gerekti
ve resetledim. Ancak maalesef indirme işlemi ortalarda gözükmüyor.
Downloader X i çalıştırdım ama burada da yok. Halbuki yarım kalan
downloadları devam ettirmesi gerekiyor diye biliyordum.
Şimdi her şeye baştan mı başlamam gerekiyor?

:(