Re: [Linux] karakter sorunu?

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@belgeler.org)
Date: Tue 07 Jun 2005 - 19:16:55 EEST

Selam,

/etc/fstab dosyanızda CD ile ilgili satırda bağlama seçeneklerine
,utf8 eklemeyi deneyebilirsiniz. Bu uymazsa,
http://belgeler.org/man/man8/man8-mount.html
adresine bir bakın, size uyan bir ayarı kendiniz de bulabilirsiniz.

Esen kalın,
Nilgün

Salı 7 Haziran 2005 12:12 sularında, Serkan Altin şunları yazmıştı: