[Linux] karakter sorunu?

From: Serkan Altin (serkan6n@gmail.com)
Date: Tue 07 Jun 2005 - 15:12:19 EEST

arkadaslar merhaba;

elimdeki cd'de windowsta olusturulmus bir klasor var ve bunu linux makinaya
koyarak samba uzerinden iis'in bunu okumasini saglamak istiyorum. ama turkce
karakterlerde sorun yasiyorum.
bu karakterleri nasil okumasini saglayabilirim. linux suse 9.3 ve locale
yaptigimda LANG=tr_TR.UTF-8 ve altindakilerde turkce.

ama linux uxerinden turkce karakterli bir dosya olusturabiliyorum ve bunu
iis' gorebiliyor.

cevap verirseniz cok memnun olurum.