Re: [Linux] Başka bir ıp bağlantısı yardım

From: mehmet turkoglu (mehmetturkoglu@gmail.com)
Date: Mon 06 Jun 2005 - 23:32:52 EEST

Ben zamanında statik ip aldım. ozaman bedavaydı.
Acaba ben bu statik ip yi nasıl avantaja dönüştürebilirim? Mesela bir alan
adı alarak bu ip ye yönlendirebilir miyim? Bu alan adları nerden alınıyor?
Alan adı alarak web sunucusu nasıl kurulur, posta transfer aracıyla mailler
nasıl ağ üzerinden dağıtılır ve bu gibi konularda deneyimim olması açısından
deneyler yapmayı düşünüyorum. Bu konularda sıfırım.