Re: [Linux] Red Hat Enterprise

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Mon 06 Jun 2005 - 17:50:21 EEST

Merhaba,

On Mon, 6 Jun 2005, Mert İzgil wrote:

> Allah allah. E siz demediniz mi?

> Bana desteğini satıyor ise, ben desteğini istemiyorum ürünü istiyorum. Nasıl
> mümkün olmuyor?

Hımm. Daha önce de demiştim. SRPM'lerden isterseniz kendi dağıtımınızı
kendiniz yapabilirsiniz. Yapılmışını isterseniz para vereceksiniz.

RHEL kullanacaksanız büyük olasılıkla yanında onbinlerce dolarlık
yazılımlar/donanımlar da kullanacaksınızdır. Bundan çok daha az bir paraya
da işletim sistemi için ayıracaksınız.

Üstelik vereceğiniz bu para yine topluluğa dönecek. İlk 10 çekirdek
geliştiricisinden altısı RH'te çalışıyor. PostgreSQL'in ana geliştiricisi
Red Hat'ten alıyor maaşını. Gnome, Mozilla derken yine size dönecek bu
para.

--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr