Re: [Linux] Red Hat Enterprise

From: Mert İzgil (linux@hebux.com)
Date: Mon 06 Jun 2005 - 16:41:29 EEST

Peki yeri gelmişken iki soru soracağım..

ftp://ftp.esat.net/mirrors/whiteboxlinux.org/3.0/en/iso/i386/ buradan
indirebileceğimiz liberation-i386-binary-1-fixed.iso /2/3 cdleri enterprise
ile aynı özellikleri mi taşıyor? Yoksa apayrı bir dağıtım mı?

Birde benim anlamadığım linux özgür bir yazılım değiş mi? Suse ve red hat bu
ürünleri nasıl paralı yapıyor? Ve ben bunların iso'larını kurduğum zaman
yasaları çiğnemiş, bana dava açılma hakkını doğurmuş oluyor muyum?