[Linux] Crossover office-türkçe problemi

From: Selcuk Talay (talays@boun.edu.tr)
Date: Mon 06 Jun 2005 - 11:21:19 EEST

Merhaba,
Ben crossover office kullanırken türkçe karakter problemi yaşıyorum.
Örneğin, word kullanırken "ğ" ve "ş" harfleri düzgün yazılabiliyor.
Fakat ü,ı,ç harfleri yerine sadece "*" basıyor.
Web de olası çözümleri inceledim (TTF font yükleme, keybord map
değiştirme) ve bazılarını uyguladım ama sonuç değişmedi. Oğuz
arkadaşımızdan x11drv kütüphanesi aldım fakat onu yükleyince programlar
açılmıyor. Acaba sorunun ne olabileceğini bilen biri yardım edebilir mi?

Selçuk Talay