Re: [Linux] Başka bir ıp bağlantısı yardım

From: Cem Ahmet MERCAN (HBM) (mercan@be.itu.edu.tr)
Date: Mon 06 Jun 2005 - 11:17:53 EEST

merhaba;

Evet ama adsl modeminizde su porta gelen istekleri su ip'li makinaya
yonlendir seklinde bir ayar yapmalisiniz. Zira disaridan sadece tek
ip'niz var oda modemin ip'si (tabi ki durumunuz ozel bir durum degilse).
  Nat yapildigi icin dogrudan icerideki ip'ye ulasamazsiniz yerine
modeme ssh portuna bir baglanti istegi gelirse bunu su makinanin su
portuna (ssh mesela) gonder diyerek disaridan erisime acabilirsiniz.
Ayar adimlari modem markaniza gore degisecektir tabiki ama kolay birsey.

İyi Günler...

Cem Ahmet MERCAN