Re: [Linux] sata diske debian kurulumu

From: Tolga Onbay (tolgaonbay@gmail.com)
Date: Sat 04 Jun 2005 - 01:19:50 EEST

Net installer Cd'sini takip CD den boot ettiğin zaman karşına çıkan
menüye linux26 yazarsan kernel'in 2.6 (2.6.8-2-386) sürümü ile kurmaya
başlar. Eğer herhangi bişey girmezsen 2.4 sürümü ile kuruluma başlar.

2.4 ile 2.6 arasındaki farklar için
http://www.linux.com/howtos/Module-HOWTO/linuxversions.shtml
http://librenix.com/?inode=4294

"Kernel'in 2.6 sürümünde bellek, süreç ve takas-alanı yönetimi
geliştirilmiştir."

Kolay gelsin