Re: [Linux] sata diske debian kurulumu

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Fri 03 Jun 2005 - 12:57:30 EEST

Arkadaşlar ,
İşlemcim intel 630 (3.0 ghz 64 bit) anakartım da msi 7028 neo2 platinum
İnternetten 64 bitlik sarge netinstall cd sini indirdim. Kurulumu
onunla yapacağım. Bu kurulumda çekirdeğin 2.4 mü yoksa 2.6 mı
olacağını bana sorar mı? Bir de 2.6 2.4 den daha gelişmiş değil mi, o
halde neden 2.4 ile uğraşayım? Acaba 2.4 ile 2.6 arasında seçim
yapmamı gerektirecek unsur(lar) mı var?
Teşekkürler.