Re: [Linux] Sunucu olarak Hangi Sürüm? Free Bsd?

From: Tolga Onbay (tolgaonbay@gmail.com)
Date: Thu 28 Jul 2005 - 22:48:32 EEST

Debian bence uygun. BSD'yi ise hiç kullanmadım.
 Laptop'umada Debian kurdum. Laptop'un donanımına göre ACPI yada APM kurman
gerekli ve wireless için uygun driveri kurman gerekli (mesela ben ipw2200BG
kurdum). Eğer şanslıysan laptop'un üzerindeki kısayol tuşları içinde
programlar bulabilirsin. (Ne yazıkki her marka ve her model için yok)
 Kolay gelsin.