Re: [Linux] Debian a Gforce tanıtamıyorum

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Thu 28 Jul 2005 - 22:23:34 EEST

Öncelikle dağıtımın adı Sarc değil, "Sarge".. Lütfen bu ayrımlara dikkat
edelim. Zira listemizin açıklamalarına bakarsanız Türkçe'ye hassasiyet
gösterilmesi özellikle isteniyor. Ayrıca bu, ülkemizdeki en büyük
problemlerden biri olmaya başladı aynı zamanda... Ukalalık yapıyorsam
affedin..

Sorunuza gelince.. Benim de şu ana kadar ki tüm sistemlerinde sizin
ekran kartınızın aynısı vardı. Şu anda da laptopum var.. Root haklarıyla
şu adımları yaparsanız kurabilmeniz lazım (aynen copy paste yapın..):

apt-get install make automake gcc binutils build-essential
kernel-headers-`uname -r`

NVIDIA'nın sitesinden kurulum dosyasını çekin ve:

sh NVIDIA-Linux-x86-1.0-7664-pkg1.run

yazın. (dosya sürümünüz farklıysa ona göre düzenleyin) Herhangi bir
sorun olmadan kurulması lazım. Son olarak /etc/X11/XF86Config-4
dosyanızda gerekli değişiklikleri yapmayı unutmayın.

Herhangi bir sorun yaşarsanız gene buraya sormaktan çekinmeyin lütfen..
Kolay gelsin.

dokuman dokumanlar yazmış: