[Linux] Debian a Gforce tanıtamıyorum

From: dokuman dokumanlar (caglartools@gmail.com)
Date: Thu 28 Jul 2005 - 15:08:02 EEST

Sizden bir ricam olacak.
Benim bilgisayar;

AMD duron 1200; 256 mb Ram vs. vs.

NVIDIA GFORCE 4 MX440 AGP 8X ekran kartım var

bilgisayarıma Debian Sarc kurdum.
fakat bir turlu ekran kartını tanıtamıyorum.
nvidia.com da bununla ilgili belgeyi okudum gerekli tum yonergeleri
yerine getirsemdae bi turlu çalıştıramadım.
Debian dan baska bir dagıtım kullanmak istemiyorum. yardımlarınız
için şimdiden teşekkürler