[Linux] network problemi?

From: dijiTEM|Elektronik Linux Hizmetleri (linux@dijitem.net)
Date: Thu 28 Jul 2005 - 12:17:29 EEST

En son mainboard'ımı yükseltmeden önce (K8N4-E) SuSE 9.3 ile internet ve
ağ bağlantısında her hangi bir problemle karşılaşmıyordum fakat,
şimdi üzerine taktığım ethernet kartını ayarladım, daha doğrusu
upgrade'ten önce tanımlamıştım ve problem yoktu, mainboard'ı yükseltince
K8N4-E'ye her linux'u boot ettiğimde kartı tanıyor fakat her defasında
smpppd'yi yapılandırıp ve Kinternet'i çalıştırmam gerekiyor, bu işlemleride
yast2 altında yapıyorum. Bundan nasıl kurtulabilirim ve PC'mde her iki
ethernet kartını nasıl kullanabilirim (onboard olanı bios'tan kapattım)?