Re: [Linux] centos dvdsini mi indireyim cdsini mi?

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 28 Jul 2005 - 10:53:49 EEST

Merhaba,

Wed, 27 Jul 2005 22:48:04 +0300 tarihinde mehmet turkoglu
<mehmetturkoglu@gmail.com> yazdi:

> Bu centos dağıtımını merak ettiğim için indirip kurmaya karar verdim.
> Sitesinde dvdsinin torrent'ı var. Dvd olsa daha rahat olur ama...
> Daha önce torrent ile bişey indirmediğim için soruyorum. Acaba bu çok
> mu uzun sürer. Yoksa cdlerle aynı sürede indirir miyim? Ben 256lık
> adsl var. Bununla ne kadar sürer?
DVD'sinin dosya boyutunu soyleseydiniz, daha kolay kehanette
bulunabilirdik :-)

Hat hizinizla saatte 100 MB en fazla cekebilirsiniz. Ona gore
hesaplayabilirsiniz, torrent oldugu icin baskalari da sizden cekecek,
ona gore biraz hiz kaybi da hesaplayin.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693