Re: [Linux] Bolumleme

From: Cem Ahmet MERCAN (HBM) (mercan@be.itu.edu.tr)
Date: Mon 25 Jul 2005 - 11:24:29 EEST

merhaba;

eger linux'ta yeni iseniz bu sorunun en kolay cozumu mandriva(mandrake)
kurmak, mandriva kurarken windows'u gorup sileyimmi yoksa diskte
kapladigi alani kuculteyimmi diye soruyor, siz sadece miktari
soyluyorsunuz sizin icin o kadar yeri windows kismina zarar vermeden
bosaltiyor. NTFS sorun degil, ben yaptim. Cok emin degilim ama galiba bu
is icin qparted kullaniyor ki oda partion magic'in acik kaynak
karsiligi. eger yok ben kendim yaparim isimi derseniz qparted:
http://qtparted.sourceforge.net/faq.en.html

İyi Günler...

Cem Ahmet MERCAN