[Linux] Bolumleme

From: Haldun Dursunošlu (haldundursunoglu@gmail.com)
Date: Sat 23 Jul 2005 - 12:57:39 EEST

Merhaba,
 Daha once yapabildigim seyi simdi yapamiyorum ve google da listelerde etc
aradim ama sadece bir program yardimci olabildi. Onda da parali versiyonu
oldugunda islem yapilabiliyormus diye tam yardim da alamadim.
 Sizden cok tanidik gelecek bir ricam olacak bu mevzuya dair.
 80 Gb lik bir harddiskim var ve debian sarge yukleyecegim. Ama harddiski
partisyonlara bolemiyorum. 80 Gb in tamami windows altinda gozukuyor.
 baslat -> denetim masasi -> yonetim araclari -> bilgisayar yonetimi altinda
bolumlendirme yapamiyorum.
 Su anda pc de sadece Windows var ve mrb ile ikisini de kullanacagim. Iki/Uc
partisyona ayirmak istiyorum,
 Ne yapmami uygun gorursunuz? Kullandigim ama parali versiyonu olmadigi icin
yapmayan programim Paragon Partition Manager.
 Ne yapmam gerekir?
 Cok tesekkur ediyorum simdiden vaktinizi aldigim icin.