Re: [Linux] Bolumleme

From: Haldun Dursunoğlu (haldundursunoglu@gmail.com)
Date: Sat 23 Jul 2005 - 13:37:36 EEST

.tabii, Partition Magic gibi programlarla bir bölümdeki verileri yok
.etmeden de ve formatlamadan bölümleme yapılabiliyor sanırım, onu
.kullanmak sizi iyice rahatlatacaktır.
 Partition Magic programini bilmiyordum. Deneyecegim birazdan.

.aşağıda, debian kurulumu ile ilgili bir belgede debian'ın kurulması
.sırasındaki disk bölümleme aşamasıyla ilgili bir bağlantı var(tabii
.bütün belgeyi okumanız daha iyi olur, gayet iyi bir belgedir).
.http://www.serdaraytekin.com/docs/os/debian/sarge/book/ch04.html#id2530453
 bu belgeleri okudum. Daha evvelden de dedigim gibi ona yakin dagitim
kurdum, sorun kurulumda degil de, dedigim gibi, bolumlendirmeyi daha
evvelden windows altinda yapabiliyordum.
 Dediginiz programi kullanacagim, yardimlariniz icin tesekkurler.
 Deneyecegim. Bilgi veririm tesekkürler.