[Linux] philips ed16 usb 2.0 dvd-rw

From: mehmet turkoglu (mehmetturkoglu@gmail.com)
Date: Wed 20 Jul 2005 - 23:23:14 EEST

Herkese Merhaba
Yarın philipsin external dvd yazıcısını alacağım. Acaba bunu linux altında
kullanan var mı? Bunun linux altında çalışması benim için çok önemli çünkü
benim harddisk 20 gb. Linux tanımazsa windowsun alanını arttırmam lazım. Bu
sefer linux alanım kısıtlanacak. Üstelik dvd iso su filan indirirken linux
bölümünde muhtemelen yer olmayacağı için sürekli windowsu açık tutmam
gerekecek. Ben o sırada patlarım heralde.
Bir de bildiğiniz linuxtan anlayan bilgisayar malzemesi satan bir mağaza var
mı? Bugün hem mecidiyeköyde hem kadıköyde bir sürü mağaza gezdim kimse
linuxta çalışıp çalışmayacağını bilmiyor. Bilmedikleri gibi sallıyorlar.
Adamlar normal AT komutlarıyla çalışan external dial-up modeme bile linuxta
çalışmaz diyebiliyor.

Kusura bakmayın kendi yaşadığım sorunlarla başınızı ağrıttım.

--
Mehmet Recep Türkoğlu
İTÜ Maden Müh.