[Linux] linux guc denetimi

From: ismail sawran (ismailsawran@gmail.com)
Date: Wed 20 Jul 2005 - 23:18:53 EEST

1.. yellowdog linux 3.0 yuklu ibook üzerinde deneme amacli web sunucu
kurdum. baska bir bilgisayardan ise ssh ile web sunucu yuklu ibook' a
bağlandim.
fakat ibook 5 dakika gibi bir muddet icerisinde tuslara dokunan
olmadigini anlayinca tüm sistemi durduruyor (harddisk, tus takimi,
servisler ...) ve uzaktaki makinadan baglanti kesiliyor (sshd ve
network servisinin calismadigi kesin en azindan).

2.. sistemde son bir dakika icerisinde cesitli programlarca (webmin,
plesk gibi kontrol paneller mesela) degistirilen dosyaları find komutu
ile nasıl bulabilirim

şimdiden tesekkurler

saygılarımla
ismail savran

(turkce karakter kullanamıyorum. cunku yahoo ve benzeri mail
servislerinde hala problem oluyor ve listeye gelen mailleri adam
akilli okuyamiyorum)