[Linux] mikrosoft internetexplorer z[s]orunu nasil cozerim?

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Wed 13 Jul 2005 - 12:02:32 EEST

Merhaba,

Bir toplantiya katilmak icin kayit sayfasindan ilgili islemleri yapmak
istedim; ama sayfa 'illa ki M$internet explorer lazim' diye uyari veriyor.

Firefox ve mozillayi reddetti. Konquerorda tanimi 'ie' yaptim; acti, ama onun
da 'guvenlik ayarlarini "varsayilan" yapmamissiniz o nedenle acmiyorum' vb.
dedi..

acaba ben mi bir seyleri beceremiyorum yoksa sayfa dizayni mi cok becerikli
de sorunu asamiyoruz?

Bu sorunu linux ile nasil asabilirim?
cozum icin olasiliklar:
1; linux altinda bir yontem [ben henuz ogrenememis olabilirim]
2; wine altinda MSIE calistirmak [denemedim, acaba calisir mi?]
3; mikrosoftwindovs calisan bir makina bulup bu kaprisli web sayfasinin
istediklerini yapmak.
4; diger... ??

bilgi icin,
1/ ilgili sayfa:
http://www.tfd2005.kongresi.info --> online abstract submission [iste esas
bu 'submission' sorun cikariyor!..]

2/ kullandigim sistem/araclar: slackware 10.1 [kernel 2.4.29; kde 3.4.0; ve
firefox1.0.4, mozilla1.7.5, ve konqueror].

sevgi/saygi,

suleyman
saydin@anadolu.edu.tr