[Linux] FC 4 kurulum

From: Rasit ULCAY (rasitulcay@gmail.com)
Date: Wed 13 Jul 2005 - 12:42:21 EEST

            Sistemime 0 dan Fedora 4 kurulumu yaptım fakar sorunum var.
Bilgisayarımda 2 adet harddisk var bunlardan birinde windozzz var diğerine
de Fc4 kurdum.

Ama grub nedense kurulmadı gibi birşey. Boot esnasında grub çalışmıyor.
Tekarar kurulumu başlattım acaba grub ayarlarında bir problem mi var diye
yeniden yapılandırdım. Ama tüm işlemler bittince reboot edeceği sırada yüklü
kernel falan filan bulunamadı başlangıç seçeneklerinizde bir değişiklik
olmayacak dedi ve yeniden başladı tüm işlemleri sanki yapmamışım gibi yine
windozzz başladı. Şimdi ne yapmalıyım.