[Linux] alsa debian 2.6

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Thu 07 Jul 2005 - 18:53:04 EEST

Merhaba,

daha öncede bahsetmiştim alsa paketlerini yükleyince debian sarge 3.1
de ses çıkmamaya başladı. xmms v.s output eklentileri alsa olarak
ayarlamama rağmen. şimdi alsa yı synaptikten kaldırıp xmms de output u
eski haline (oss) getirmeme rağmen hala ses çıkmıyor. alsa paketlerini
kaldırırken paketlerin sonunda 2.4 --- olduğunu gördüm. Halbuki şu
anda ben 2.6 yı kullanıyorum. Sorun bu olabilir mi? Eğer buysa alsa
nın 2.6 kernel için olanını nasıl yükleyebilirim?
Teşekkürler.