Re: [Linux] mozilla-firefox ta canlı radyo dinleme

From: mehmet turkoglu (mehmetturkoglu@gmail.com)
Date: Thu 07 Jul 2005 - 18:34:52 EEST

Hazır dedim bu plugin'i yüklemişken şu windoz a 8sn de nasıl sasser
solucanının girdiğini izleyeyim dedim. İzledim ve aklıma Temel'in şu fıkrası
geldi:
"Ramazan aylarında birgün Temel oruç tutuyormuş. O tarihlerde de Ramazan yaz
aylarına geliyormuş. Tabi Temelin dili damağı kurumuş, açlık susuzluk başına
vurmuş. Bir bakmış ki yanından bir turist kafilesi geçiyormuş. Turistlerde
de yeme içme tam, en ufak bir kesinti yok. Temel hemen birinin yanına gitmiş
ve yakasından tutarak "dininizin kıymetini bilin, dininizin kıymetini bilin"
diyormuş"
Şimdi bunun gibi ben de windozçulara işletim sisteminizin kıymetini bilin
diyorum. Onların böyle dertleri yok ya:)). Sadece 8 saniye de virüs girip
işlemci kullanımını tavana vurduruyor o kadar.