Re: [Linux] mozilla-firefox ta canlı radyo dinleme

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Thu 07 Jul 2005 - 18:13:30 EEST

Merhaba,
Mehmet şimdi ldconfig komutunu çalıştırıp tekrar denedim. Bu kez aynen
internet explorerdaki pencere açılıyor artık. Yani büyük ihtimalle
oldu. Niye büyük ihtimalle diyorum. Çünkü halihazırda debian dan zaten
ses alamıyorum. Daha öncede bahsetmiştim: oss ses sürücüsünü
kullanırken kde programlarını açtığımda örneğin k3b programını
açtığımda müzik dinliyorsam ya da ses ile ilgili bir işle meşgulsem
/dev/dsp busy gibi bir meşgul mesajı veriyordu. KDE sistem seslerini
pasifleştirdiğimde bu kez de kde programlarının cıngıllarını
duyamıyordum. Ben de listedeki bir arkadaşın önerisini söylediği riski
de göze alarak alsa paketlerini kurdum ya da kurmaya çalıştım. Şimdi
ses aygıtı açılamadı output eklentisi yanlış ya da ses yanlış
yapılandırılmış v.s gibi hatalar veriyor. alsa yı kaldırmayı denedim
ama olmadı.
Yani bu işi çözersem canlı yayın işini çözüp çözmediğimi kesinleştireceğim.