[Linux] NTFS Slackware 10.1

From: Mehmet Gani Tombalak (mehmetgani@yahoo.com)
Date: Wed 06 Jul 2005 - 17:09:46 EEST

Merhabalar,

Slackware 10.1 kullanıyorum.Diskim 6 parçaya
bölünmüş vaziyette bunlardan 5 tanesi
NTFS.Başlangıçta bu bölümleri /mnt/dizinadi
şeklinde mount etmesini istedim.Buraya kadar bir
problem yok gayet süper erişiyorum NTFS
kısmını yalnız NTFS bölümlerde
read ve execute iznim olmasına rağmen write
iznim yok.ROOT kullanıcı ile bağlansam
dahi izinleri değiştiremiyorum.

NTFS dosya sistemine nasıl write izni
alabilirim?Bu benim beceriksizliğim midir? Yoksa
Microsoft'un ... :)

Teşekkürler.