Re: [Linux] mozilla-firefox ta canlı radyo dinleme

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Tue 05 Jul 2005 - 19:25:08 EEST

Merhaba,

mozilla-firefox ile internet explorerda olduğu gibi dinlemek istiyorum
ama örneğin yayinonline.com da dinlemek için ilgili linke tıkladığımda
haricen bir pencere açılıp kayboluyor. Bir başka sitede ise eksik
eklentiden bahsediyor. ben debian sitesinde anlatıldığı gibi java ve
flash eklentilerini kurdum.
Bir de xmms ve vlc den nasıl dinleyebilirim?