Re: [Linux] Linux + Oracle, Windows + Ms SQL

From: Yılmaz Çankaya (ycankaya@sirius-group.com)
Date: Fri 01 Jul 2005 - 16:04:39 EEST

Fri 01 Jul 2005 10:25 tarihinde, Murat Koç şunları yazmıştı:

merhabalar murat

> Mümkün değil.
> Her migration çok az masrfala yapılmaz. Ben Oraclea özel konuşmadım genel
> olarak konuştum. Hiç üzerinde windows için yazılmış uygulamaların bulunduğu
> bir terminal serverı Linux yapmaya kalkıştınız mı?
Haklısın.. ben windows platformu icin yazılan programlardan
bahsetmiyordum. .rdbms sistemlerden bahsediyorum.. neticede export ve
import .. türkiyeye geldigimden beri en az 10 defa yaptım windos oracle dan
linux oracle migrasyonu

> Ne yazık ki her zaman her şeyi Linux yapamıyorsunuz bazı durumlarda
> yapmamalısınız.
mesele rdbms ie yapmalısınız.. ama diger bagımlı calışan sistemler icin aynı
sey söz konusu degil.

> UnitedLinux biteli çok oldu. SLES8 alt tabanda kullanıyor sadece. SLES9
> sonrasında unitedlinux filan yok artık.
Conectiva powered by UnitedLinux 1.0 ve Turbolinux powered by UnitedLinux 1.0
icin oracle lin sonuna kadar destegi sürecek sadece yeni ürünlerde destek
sles üzerinden :-)
kaynak metalink.oracle.com ( hayat kaynagım aynı zamanda )

--
Symptom: Everything has gone dark. ÖFault: The Bar is closing. Action
Required: Panic. Symptom: You awaken to find your bed hard, cold and wet. You