Re: [Linux] Linux + Oracle, Windows + Ms SQL

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Fri 01 Jul 2005 - 10:25:14 EEST

> Merhabalar

Merhaba,

> Kesinlikle hayır.. Cok az bir masrafla migration mümkün.. Mümkün iken
> nicin kullanıcıya potansiyel problem acıyorsunuz ve haftada bir sistemi
> reboot etmek zorunda bırakıyorsunuz ??? ( en azından oracle applications
> kurulu ise windows üzerinde )

Mümkün değil.
Her migration çok az masrfala yapılmaz. Ben Oraclea özel konuşmadım genel
olarak konuştum. Hiç üzerinde windows için yazılmış uygulamaların bulunduğu
bir terminal serverı Linux yapmaya kalkıştınız mı?

Ne yazık ki her zaman her şeyi Linux yapamıyorsunuz bazı durumlarda
yapmamalısınız.

> Ya da unitedLinux..

UnitedLinux biteli çok oldu. SLES8 alt tabanda kullanıyor sadece. SLES9
sonrasında unitedlinux filan yok artık.

--
Murat Koç
Kivi Bilişim Teknolojileri