Re: [Linux] Fedora Core 4 grub hatası

From: Bulent Tatlidil (bulent.tatlidil@gmail.com)
Date: Fri 06 Jan 2006 - 23:50:54 EET

Fedora 3 için geçen senelerde şöyle denilmiş: belki fikir verebilir :
http://liste.linux.org.tr/pipermail/linux-kurulum/2004-December/000012.html
veya gentoo listelerinde özel "grub error collection" var :
http://forums.gentoo.org/viewtopic-t-122656-start-0-postdays-0-postorder-asc-highlight-.html?sid=bb97e10f8ca4b3d18d8359110a612f73

--
Bulent Tatlidil