[Linux] Fedora Core 4 grub hatası

From: Atilla Aydogdu (aydogdu1@itu.edu.tr)
Date: Fri 06 Jan 2006 - 16:44:17 EET

Merhaba

Bilgisayarıma Fedora Core 4 Yükleme işlemi yaptım.
Yüklendi fakat yükleme işlemi bitip tekrar açılma esmasında Grub 15 hatası
verdi.
Ve sistem açılmadı.

Bilgisyarımda WinXP Sp2 yüklü.
Fedora'yı ayrı bir disk'e kurdur dum.
Grub ön yüklemeyi Fedora ön tanımlı sistem olarak seçtim.

Başka Linux sürümlerini (Ubuntu, Debian ..) kurduğumda böyle bir problem
çıkmadı.

Yardımcı olabilirmisiniz. (Linux bilgim pek iyi değil )

Selamlar.

<http://182155.sigclick.mailinfo.com/sigclick/01090A00/07074E00/024D0A201812
22.jpg>
Make sure YOUR emails don't get lost!