Re: [Linux] Arkadaşlar acil yardım

From: Necdet Yücel (nyucel@comu.edu.tr)
Date: Thu 05 Jan 2006 - 15:37:36 EET

Selamlar,

Bir yanlışlık olmasın. dhcpd.conf dosyası dhcp sunucusu içindir. Laptop'unuzda
dhcp sunucusu çalıştırmak istemiyorsunuz herhalde. Ağa bağlanmak için
ihtiyacınız olan dhcp istemcisidir.

İstemci için konsoldan

# dhclient eth0

yazmanız yeterli olur.

Bir öneri: üzerinden bunca zaman geçmiş bir dağıtımı (redhat 8.0) kullanmayın.

iyi çalışmalar diliyorum.

Necdet Yücel

Perşembe 5 Ocak 2006 15:31 tarihinde, Emin ERDAŞ şunları yazmıştı: