[Linux] Arkadaşlar acil yardım

From: Emin ERDAŞ (eerdas@dicle.edu.tr)
Date: Thu 05 Jan 2006 - 15:31:28 EET

Merhaba ben linux a yeni başladım ve laptopuma redhat 8.0 ı kurdum daha sonra bunun dhcp sunucusunun çalışmadığını görünce etc klasöründe dhcpd.conf dosyasının olmadığını farkettim bunu hallettim ama şimdide başlatmak istediğimde bir hata mesajının sonrasında failed oluyor hata mesajını bi bilen dostuma gösterdim ve dhcp nin 2.0 versiyonunun önerdi bende rpm sini aldım ve sanırım kurdum ama hata mesajı aynı ve versiyon değişmemiş gibi hata mesajının bir kısmı aşağıda sanırım dynamicdns falan diyor yardımcı olursanız sevinirim.Tşk.

DHCP server v3.0pl1
** you must add a ddns-update-style statement to /etc/dhcpd.conf. To get the same behaviour as in 3.0b2pl11 and previous versions,add line that says "ddns-update-style ad-hoc;"...

NOT:Ben dhcpd-2.0b1p10-1.i386.rpm yi kurdum sanırım.Sanırım diyorum çünkü preparing %100 oldu ama versiyon halen aynı...