Re: [Linux] grub.conf

From: Bekir SONAT (bekirsonat@gmail.com)
Date: Thu 05 Jan 2006 - 15:21:03 EET

Ali Tevfik KURT wrote On 05-01-2006 14:34:
> 1-Sistemimde winxp fedora core 4 ve pardus
> kurulu.Ancak pardusu kurarken
> bir önyükleyicim olduðu için pardusun önyükleyicisini
> kurmadým.Kurulum
> esnasýnda mevcut bir önyükleyiciniz varsa
> ayarlarýnda deðiþiklik yapmanýz gerekir ibaresi
> vardý.Önyükleyicim
> grub.grub.conf dosyasýnda deðiþiklik yapacaðýmý
> biliyorum fakat nasýl
> yapacaðýmý bilmiyorum.Ne gibi þeyler eklemem gerekiyor?
""
title= Pardus 1.0 -initrd
root (hdX,Y)
kernel (hdX,Y)/boot/kernel-2.6.14.4-15 root=/dev/sdaN
video=vesafb:nomtrr,pmipal,ywrap,1024x768-32@60
splash=silent,fadein,theme:pardus CONSOLE=/dev/tty1 lang=tr quiet
initrd=(hdX,Y)/boot/initrd-2.6.14.4-15
""
paragrafını grub.conf içine yapıştırın.. [ Tabii ki (hdX,Y) ve sdaN
için kendi değerlerin yazılacak..]

Bunları sormak için daha iyi bir yer pardus-teknik listesi
bkz: www.uludag.org.tr

--
Bekir SONAT, mailto:corlinux@gmail.com
Türkçe harfleri sorunsuz görüntüleyebilmek için UTF-8 kodlama ayarını yapabilir