[Linux] pardus 1.0

From: Barış Eser (baris@ilericigenclik.org)
Date: Tue 03 Jan 2006 - 19:19:30 EET

merhaba arkadaslar pardus 1.0 sürümünü kurmaya çalışıyorum. kurulum
sorunsuz bitiyor ancak
bilgisayar yeniden açıkdıpından direkt windows açılıyor bunun sebebi ne
olabilir.

2 tane Hardisk var bunların master olanında windwos yüklü slave diskte
linux için ayırdıgın yer var oraya kurduruyorum pardusu. kurulumun
bitiminde açılışı nereye kuracagını soruyor bende master disk'i
gosteriyorum acaba bunda mı? bir hata yapıyorum.