[Linux] suse linux 8.0 dan domain silinmesi

From: Ahmet YALCIN / Korman - ISTANBUL (ahmet@korman.com.tr)
Date: Tue 03 Jan 2006 - 11:28:12 EET

Merhaba arkadaşlar ;

Şirketimizin bunyesinde linux server bulunuyor. bunda suse linux 8.0 yuklu.
epostalar için ise postfix yuklu. mailservere internet expolorer
aracılığıyla terminallerden ulaşıyoruz. web arayüzüyle ayarları yapıyoruz.
bundan birkaçgün önce mail serverımız da tanımlı olan terra-textile.com
domainini registir.com dan netone şirketine yönlendirdik. mailler netone da
tutuluyor. mailleri onun uzerinden alıp veriyorlar. yalnız bizim serverd da
terra-textile.com tanımlı olduğu için bizden gönderilen mailler otomatik
olarak diğer kullanıcılara düşüyor. yani bizim serverda bu kullanıcılar
olduğu için mailler direk onlara kopyalanıyor. onlar ise artık bizim
serverlerı kullanmıyorlar. onun için ben kullanıcıları sidim. ama problrm
düzelmedi. ben şimdi terra-textile.com domainini serverdan nasıl
silebilirim.

lütfen yardımcı olabilirmisiniz.