Re: [Linux] FTP server sorunu

From: Levent Uysalener (leventuysalener@netcontact.ath.cx)
Date: Tue 03 Jan 2006 - 23:52:16 EET

Selamlar,

Haklýsýnýz biraz eksik bilgi verdim sanýrým. Kullandýðým daðýtým. Ubuntu
Hoary 5.04 ftp server ise proftpd, söylediðiniz gibi o süreyi
ayarlamýþtým. Bu arada sorun sunucudan dosya indirirken meydana geliyor.
Örneðin 650 MBlik bir dosyayý sunucudan desktopuma ftpden alýrken
baðlantý gidiyor. Bir ara düþündüm. Acaba saldýrý gibi algýlanan bir
durummu var da güvenlik olarak baðlatýyý ubuntu kesiyor. Burasý linux
listesi ama konuyla baðlantýlý olduðu için yazýyorum. Sunucu HDD in
diðer partitisyonununda da bir win2003 server kurulu orada da filezilla
ftp sunucu var . Ýlginç olan ayný durumun win2003 server aktifken de
oluþmasý yani onda da dosya indiriken baðlantýnýn kopmasý ve sunucunun
cevap vermemesi. Böyle olunca aklýma donanýmsal yetersizlik geldi. Baþka
bir þey olabilirmi acaba derken sizlere bir danýþayým dedim.

Necdet Yücel yazmýþ:

--

Sevgiler

Levent Uysalener