Re: [Linux] FTP server sorunu

From: Necdet Yücel (nyucel@comu.edu.tr)
Date: Tue 03 Jan 2006 - 23:43:23 EET

Selamlar,

Bence sorun donanım ile ilgili değil. ftp sunucu olarak kullandığınız
yazılımda "şu kadar saniye boşta kalırsan bağlantıyı kes" diye bir ayar
vardır. Onu istediğiniz gibi arttırabilirsiniz.

Bu türden sorular sorarken kullandığınız dağıtımı ve yazılımları da
yazarsanız daha ayrıntılı yanıtlar alabilirsiniz.

iyi çalışmalar diliyorum.

--
Necdet Yücel
nyucel ~ comu.edu.tr