Re: [Linux] root açılış

From: Bulent Sener (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Sun 30 Jan 2005 - 20:55:14 EET

Merhaba,
gdmsetup programını çalıştırıp security (güvenlik) tabını açın. root olarak açmayı kabul
et ya da "Allow root to login with GDM" gibi bir seçenek var onu aktifleştirin. root
olarak Gnome ya da KDE kullanılmaması şiddetle önerilenler arasında. su diye bir komut
var ve root olarak yapılması gereken herşeyi yapıyor. :)

Saygılarımla,
Bülent ŞENER

ahmet demirel wrote:

> merhaba millet makinam da debian kurulu ve iki adet hesap var birisi admin(root)
hesabý digeride normal kullanýcý hesabý ama gel görki normal kullanýcý hesabýyla giriþ
yapabiliyorken root hesabýyla giriþ yapamýyorum normal kullanýcý hesabýyla giriþ yapýp
konsol dan root hesabýyla hertürlü iþlemi yapýyorum ama root ile kde yi açamýyorum bunun
sebebi nedir debian a özgü bir þeymi diger dagýtýmlarda root hesabýyla kde ye giriþ
oluyor...