[Linux] root açılış

From: ahmet demirel (turkorutbag@yahoo.com)
Date: Sun 30 Jan 2005 - 18:27:17 EET

merhaba millet makinam da debian kurulu ve iki adet hesap var birisi admin(root) hesabı digeride normal kullanıcı hesabı ama gel görki normal kullanıcı hesabıyla giriş yapabiliyorken root hesabıyla giriş yapamıyorum normal kullanıcı hesabıyla giriş yapıp konsol dan root hesabıyla hertürlü işlemi yapıyorum ama root ile kde yi açamıyorum bunun sebebi nedir debian a özgü bir şeymi diger dagıtımlarda root hesabıyla kde ye giriş oluyor...