Re: [Linux] Crossover Turkce Sorunu

From: OÄŸuz Eren (ogzeren@gmail.com)
Date: Sat 29 Jan 2005 - 23:29:22 EET

Selamlar,
Arada olur boyle, ben de cok asabi bir cikis yaptigim icin ozur dilerim.
Ben bir bankada uygulama gelistirmede raporlama uygulamalarinda
calisiyorum. Isyerindeki makinam Win XP. Evden de cokca ise baglanmam
gerekiyor. Dolayisiyla sahsi laptop'um dual boot, SuSE 9.1 ve win xp.
Win xp partition'umu ucurmam mumkun degil gibi gozukuyor. Ancak
azaltmak isterim, zira kisisel kullanimim 7.1 versiyonundan beri
tamamen suse tarafinda.
Neler kullanmam gerektigini yazayim:
- Su siralar muhasebe grubuna ait, VBA kodlari iceren 20-30 xls'in
kodlarinda YTL degisikligi yapacagim, ms office'i o yuzden kurdum.
- Evden ise baglanirken Cisco vpn client kullaniyorum, linux'ta vpn
client aradim ama henuz bulamadim.
- Ola ki linux'ta vpn client kullanabiliyorsam, ise baglandim diyelim.
Bu sefer de WebFocus, BusinessObjects, MS SQL Server'lere baglanmak
icin Enterprise Manager, Sybase IQ'ye baglanmak icin AQT, Isyeri
maillarim icin Lotus Notes gibi programlar gerekecek.
Veya, isyeri makinami uzaktan kullanmak icin VNC ya da XP'nin Remote
desktop connection tool'unu kullanabilirim. Bu durumda makinama tum
programlari kurmak zorunda kalmam. Ancak, su ana kadar xp uzerindeki
tecrubelerime dayanarak, vnc'nin gercekten kotu performans verdigini
soylemeliyim. Ayrica security grubumuz tarafindan istenmiyor da.

Ben de bu konuda bir mail atmaya niyetliydim, iyi oldu..

Sevgiler..