Re: [Linux] Crossover Turkce Sorunu

From: Hakan POLATKAN (hakan@soulmaster.org)
Date: Fri 28 Jan 2005 - 09:42:20 EET

Merhaba,
yanlis hatirlamiyorsam asagidakiler ise yariyordu.

/etc/profile ya da ~/.bash_profile dosyasina asagidaki satiri ekleyin

export LC_CTYPE=tr_TR

daha sonra ya re-login olun ya da "source ~/.bash_profile" komutunu verin.

Saygilarimla,
Hakan POLATKAN

--

Cum 28 Oca 2005 09:06 tarihinde, Oðuz Eren þunlarý yazmýþtý: > Selamlar, > > Dun Crossover Office aldim, kurdum; hemen ardindan Office XP kurdum. > Office XP bana Internet Explorer'i da (bulamayinca) kendiliginden > kurdu. > > Ancak turkce karakter sorunum var: Ne Office uygulamalarinda, ne de > IE'de, turkce karakter yazamiyorum. Crossover FAQ'inda bu konuda bir > baslik var, locale'inizi duzeltin, diyor. Benim locale'im en_US.UTF8, > ancak hicbir uygulamada turkce karakter sorunu yasamiyorum. Yine de > tr_TR.UTF8 yaptim denemek icin, bir faydasi olmadi. > > Ne onerirsiniz? _______________________________________________ Linux mailing list Linux@liste.linux.org.tr http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux