[Linux] Yeni başlayana tavsiyeler

From: Aydin Yagmurlu (E.Aydin.Yagmurlu@medicine.ankara.edu.tr)
Date: Fri 28 Jan 2005 - 15:22:29 EET

Eminim listede daha önce buna benzer mailler gelmiştir. Ben işletim
sistemi olarak Linux'a geçmeyi düşünüyorum. Biri laptop olmak üzere iki
bilgisayarım var. Desktop olanı hastanede kullanıyorum. Diğeri kişisel
olarak rahatlıkla kullanabildiğim bir bilgisayar. Geçen hafta sonu
laptop'ı formatlayıp Mandrake Linux yükledim. Ancak sisteme çok
yabancıyım. Başlangıçta Linux'un hangisi benim için uygun olur? (Redhat,
Mandrake, Ubuntu, Suse, Knoppix) Linux'u kendi kendime öğrenebileceğim
bir kaynak var mı? USB ile bağlanan External CD-writer, ve PCMCI
kartlarınının driverlarını nasıl yükleyebilirim? BU tip problemler
konusunda bana yol gösterecek kaynaklar var mı?

Yardımlarınız için teşekkürler

Aydın Yağmurlu