Re: [Linux] Crossover Turkce Sorunu

From: Umut Besler (umutbesler@umutbesler.com)
Date: Fri 28 Jan 2005 - 10:10:09 EET

Aferin. Boyle davranin hep.

Buraya bircok linux'a yeni baslayan veya baslamak isteyen kisi uye
oluyo. sizin yazdiginiz bu tarz notlari gorsun ve kacsin gitsin. Nedir
bu siddet anlamiyorum ki. Cok basit bir soru sorulmus. Crossover
locale'in Turkce yapilmasi gerektigini soylemis ve Turkce yapilamamis.
Bu nasil yapilir denmis. Biri cikmis mozilla kullan demis biri cikmis
git microsofta sor demis. Linux kullanicilarina ve ozellikle bu listeye
boyle notlari yakistiramiyorum.

Peki ben mtu sozluk kullaniyorum crossover ile onda da turkce
karakterler cikmiyor. mtu sozluk microsoftun programida degil. Bunu da
microsofta mi sorayim veya openoffice ve mozilla mi kullanayim.

Neyse bunlar bence olmamasi gereken seyler.