Re: [Linux] Zope hk.

From: Kerem Can Karakaº (kerem@ankabt.com)
Date: Sat 24 Jan 2004 - 00:11:53 EET

Hayır bunu yapamazsınız.
Zope sizin ortalıkta çalıştırabileceğiniz dosyalar üretmez.
Zope kendi nesne yapısı içerisinde çalışan bir uygulama sunucusudur.
Zope nesnelerine dosya olarak bile erişemezsiniz.
Eğer ürün olarak ayrıca python ile kendiniz yazmadıysanız zope ürünleri
(product) bile zexp uzantılı bir tek dosya halinde dağıtılır ve zope
içine yerleştirilirler.
Eğer ilgilenirseniz zope hosting için Türkiye içi için
www.ankabt.com
turtdışı için ise http://www.zope.org/Resources/ZSP
adrelerine bakabilirsiniz.