[Linux] Mail problemleri

From: Mustafa Celik (m_c_e_l_i_k@yahoo.com)
Date: Thu 13 Jan 2005 - 23:10:10 EET

Bir sunumucumuz var ve ben buradan mail almak ve gondermek istiyorum. Makinanın
adi ns.benimsite.com

Sequirrelmail veya pine ile mail gonderdigimde mailler mustafa@ns.benimsite.com
seklinde gidiyor. Ben bunun mustafa@benimsite.com seklinde gitmesini istiyorum.
Ne yapmam lazim.

Yahoo veya hotmailden mail gondermeye kalktigimda mailler
mustafa@ns.benimsite.com veya mustafa@benimsite.com adresine gelmemis oluyor.
Aksine yahoo da mail gorderilemedi gibi bir hata mesaji gondermiyor. Bana gelen
mailleri inboxta gormem icin ne yapmam lazim.

Yukaridaki iki problemi nasil halledebilirim. (sendmail-Redhat 9)

benimsite.com.zone dosyasinin bir kismi asagidadir.

@ IN MX 20 mail.benimsite.com.
benimsite.com. IN MX 10 ns.benimsite.com.

www IN A 213.XXX.XXX.XXX
mail IN A 213.XXX.XXX.XXX
ns IN A 213.XXX.XXX.XXX

Tesekkur ederim.