[Linux] Re: apache de redirect

From: Volkan YAZICI (yazicivo@ttnet.net.tr)
Date: Thu 13 Jan 2005 - 06:39:45 EET

Merhaba,

Bildiğim kadarı ile burada Apache'nin yapabileceği pek bir şey yok
(dediğim gibi, tam emin değilim ama). Daha çok sizin kullanıcıyı
ne şekilde katakuleye getirdiğiniz önem kazanıyor.

Gidilecek adres (uğraşılırsa çözülebilecek şekilde) frame kullanarak
kullanıcıdan saklanabilir. (Tüm sayfayı bir frame olarak açarsanız,
frame'in gittiği adres, adres çubuğunda gözükmez. Tabii, taki kullanıcı
sayfanın bir frame içinde açıldığını anlayana kadar.)

Bunun dışında nereye gidildiğini öğrenmesini istemiyorsanız,
neden o sayfayı sunucu-tarafından çalışan bir programlama dili
ile include etmiyorsunuz? Bu çok daha kesin bir yöntem olur.

İyi çalışmalar.