Re: [Linux] en iyi p2p programı hangisi

From: Ali Erdinç Köroglu (erdinc@erdinc.info)
Date: Thu 13 Jan 2005 - 13:08:30 EET

Gift ile en hızlı olarak giFTcurs çalışıyor.
Gift en son sürüm itibarıyla Fasttrack, ares, opennap, soulseek ve donkey network'leri
ile birlikte çalışabiliyor. Gnutella plug-in şuan çalışmıyor ancak yakında yeniden yazılacak.
En son sürüm ise gift 0.11.8.1

giFT : http://www.giftproject.org
giFTcurs: http://www.nongnu.org/giftcurs/

Sevgiler